B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí /

Main Author: Lošťáková, Hana
Format: Book
Language: Česky
Published: Praha : Professional Publishing, 2005
Edition: 1. vyd.
Subjects:
Tags: Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
LEADER 00894nam a2200217 4500
001 107982
005 20180902104817.0
008 070626s2005 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 8086419940 :  |c 238.00 Kč 
040 |a SVG502  |b cze 
080 |a 658  |2 h 
100 1 |a Lošťáková, Hana  |4 aut  |9 30038 
245 1 0 |a B-to-B marketing :  |b strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí /  |c Hana Lošťáková 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Professional Publishing,  |c 2005 
300 |a 186 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
504 |a Obsahuje bibliografii 
653 |a marketing  |a management  |a tržní ekonomika  |a průmyslový marketing  |a strategický marketing 
910 |a SVG502 
999 |d 107982 
993 |0 0  |1 320700144680  |4 0  |6 658_000000000000000  |7 0  |9 142239  |b 0  |c 144680  |d 2007-06-26  |f DOSP  |g 658  |h 238.00  |i dar  |j 127  |l DOSP  |m 2  |n 0  |r 2023-07-11  |s 2023-03-06  |t 5  |w 2018-09-02  |y KN  |z JA  |v B