Slovník marketingu /

Hlavní autor: Clemente, Mark N.
Další autoři: Jumgmann, Vilém, Mohelská, Libuše
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Computer Press, 2004
Vydání: Vydání 1.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01116nam a2200277 4500
001 108775
005 20180902104831.0
008 071105s2004 xr |||||||||u||||czecze d
020 |a 8025102289 :  |c 390.00 Kč 
040 |a SVG502  |b cze 
041 0 |a cze  |h eng 
080 |a 658  |2 h 
100 1 |a Clemente, Mark N.  |7 mzk2004258477  |4 aut  |9 64543 
245 1 0 |a Slovník marketingu /  |c Mark N.Clemente ; překlad Vilém Jungmann, Libuše Mohelská 
250 |a Vydání 1. 
260 |a Praha :  |b Computer Press,  |c 2004 
300 |a 378 s. ;  |c 21 cm 
500 |a Přeloženo z angličtiny 
504 |a Rejstřík v ang. jazyce 
653 |a marketing  |a terminologie  |a slovníky  |a management  |a reklama  |a podpora prodeje  |a public relations  |a direct marketing  |a průzkum trhu  |a prodej 
700 1 |a Jumgmann, Vilém  |4 trl  |9 30855 
700 1 |a Mohelská, Libuše  |4 trl  |9 30856 
765 0 |t The Marketing Glossary 
910 |a SVG502 
999 |d 108775 
993 |0 0  |1 320700145599  |4 0  |6 658_000000000000000  |7 0  |9 143069  |a 139.00  |b 0  |c 145599  |d 2007-11-05  |f DOSP  |g 658  |h 390.00  |i Robert Glos  |j 127  |l DOSP  |n 0  |r 2023-07-11  |s 2018-03-22  |t 5  |w 2018-09-02  |y KN  |z KR  |v V