Čtení a dyslexie /

Publikace je rozdělena na tři části: první část se zabývá pojmy čtení, typologií dyslexie a teoretickými přístupy, druhá se věnuje vztahu čtení a očních pohybů, třetí část popisuje vývojovou dyslexii. Určeno studentům i odborníkům v praxi.

Hlavní autor: Jošt, Jiří
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2011
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Pedagogika (Grada)
Témata:
Konspekt: 376
On-line přístup: Obsah
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01631nam a2200349 4500
001 121766
005 20180902105124.0
008 140603s2011 xr ||||||||||||||czecze d
015 |a cnb002158207 
020 |a 9788024730301  |q (brož.) :  |c 149.00 Kč 
040 |a SVG502  |b cze 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376  |2 h 
100 1 |a Jošt, Jiří  |4 aut  |9 33718 
245 1 0 |a Čtení a dyslexie /  |c Jiří Jošt 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2011 
300 |a 384 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a Pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografii. 
520 2 |a Publikace je rozdělena na tři části: první část se zabývá pojmy čtení, typologií dyslexie a teoretickými přístupy, druhá se věnuje vztahu čtení a očních pohybů, třetí část popisuje vývojovou dyslexii. Určeno studentům i odborníkům v praxi. 
650 4 |a reading 
650 4 |a dyslexia 
650 4 |a special education 
653 |a speciální pedagogika  |a čtení  |a dyslexie 
830 0 |a Pedagogika (Grada)  |9 48021 
856 4 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/201102/contents/nkc20102158207_1.pdf 
901 |b 9788024730301  |f 1. vyd.  |o 20110221 
910 |a SVG502 
999 |d 121766 
993 |0 1  |1 320700160321  |2 ddc  |4 0  |6 SK_376_000000000000000  |7 0  |9 156601  |a 115.00  |b 0  |c 160321  |d 2014-06-03  |f SK  |g SK 376  |h 149.00  |j 127  |l SK  |n 0  |r 2018-09-02  |s 2016-01-25  |t 5  |w 2018-09-02  |y KN  |z NF 
993 |0 0  |1 320700164017  |4 0  |6 376_000000000000000  |7 0  |9 156602  |a 114.73  |b 0  |c 164017  |d 2016-03-10  |f DOSP  |g 376  |h 149.00  |i Grada  |j 127  |l DOSP  |m 6  |n 0  |r 2023-12-11  |s 2023-10-13  |t 5  |w 2018-09-02  |y KN  |z NF  |v B