Tajemství pokladu svatého Václava : gamebook /
Gamebook obsahující příběh o dobrodružné výpravě dvou dětí do české historie. Vojta a Klárka se dostávají do minulosti a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Každá kapitola je ukončena logickým, matematick...
Hlavní autor: | Šindelářová, Renata, 1973- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2019
|
Vydání: | Vydání první |
Edice: |
Gamebook (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 821.162.3-3 821-93 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02326nam a2200469 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 140746 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20240423063359.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 191111s2019 xr a b 000 j cze | ||
020 | |a 9788026215110 |q (brožováno) | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 821.162.3-3 |x Česká próza |2 Konspekt |9 25 | |
072 | 7 | |a 821-93 |x Literatura pro děti a mládež (beletrie) |2 Konspekt |9 26 | |
080 | |a 821.162.3-32 |2 MRF | ||
080 | |a 821-93 |2 MRF | ||
080 | |a 94(437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-32) |2 MRF | ||
080 | |a (0.05)793.7 |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Šindelářová, Renata, |d 1973- |7 xx0004561 |4 aut |9 26723 | |
245 | 1 | 0 | |a Tajemství pokladu svatého Václava : |b gamebook / |c Renata Šindelářová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2019 | |
300 | |a 122 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Gamebook | |
520 | |a Gamebook obsahující příběh o dobrodružné výpravě dvou dětí do české historie. |b Vojta a Klárka se dostávají do minulosti a podaří se jim navštívit dobu knížete Václava, císaře Karla IV., Jiřího z Poděbrad, císařovny Marie Terezie nebo Tomáše G. Masaryka. Každá kapitola je ukončena logickým, matematickým, jazykovým, postřehovým či jiným úkolem, který děti odkáže na pokračování v příběhu. Na některých místech se čtenáři mohou i samostatně rozhodnout, jak by dle nich měl příběh pokračovat. Děti si tak bystří hlavu i vlastní úsudek a navíc se nenásilnou formou dozvídají informace ze života našich předků. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
521 | 8 | |a Od 9 let-modrá | |
651 | 4 | |a Česko |7 ge128065 |x dějiny |2 czenas |9 40606 | |
655 | 4 | |a české příběhy |7 fd133973 |2 czenas |9 33334 | |
655 | 4 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |9 30553 | |
655 | 4 | |a čtenářské hry |7 fd133978 |2 czenas |9 33968 | |
830 | 0 | |a Gamebook (Portál) | |
910 | |a SVG502 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 140746 | ||
993 | |0 0 |1 320700179867 |2 ddc |4 0 |6 M_3_000000000000000 |7 0 |9 181000 |a 139.00 |b 0 |c 172710 |d 2020-05-25 |f M |g M/3 |h 199.00 |i 71 |l M |m 9 |r 2024-05-10 |s 2023-08-01 |t 8 |w 2020-05-25 |y KN |