Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /

Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů spec...

Celý popis

Hlavní autor: Čadilová, Věra, 1959-
Další autoři: Žampachová, Zuzana
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Speciální pedagogika (Portál)
Témata:
Konspekt: 376
On-line přístup: Obsah
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Shrnutí: Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí.
Fyzický popis: 405 s. : il. ; 21 cm
Bibliografie: Obsahuje bibliografii.
ISBN: 9788073674755