Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /
Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů spec...
Hlavní autor: | Čadilová, Věra, 1959- |
---|---|
Další autoři: | Žampachová, Zuzana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2008
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Speciální pedagogika (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 376 |
On-line přístup: |
Obsah |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Shrnutí: |
Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí. |
---|---|
Fyzický popis: |
405 s. : il. ; 21 cm |
Bibliografie: |
Obsahuje bibliografii. |
ISBN: |
9788073674755 |