Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /
Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů spec...
Hlavní autor: | Čadilová, Věra, 1959- |
---|---|
Další autoři: | Žampachová, Zuzana |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2008
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: |
Speciální pedagogika (Portál)
|
Témata: | |
Konspekt: | 376 |
On-line přístup: |
Obsah |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02404nam a2200373 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 121017 | ||
005 | 20180902105113.0 | ||
008 | 140305s2008 xr ||||||||||||||czecze d | ||
015 | |a cnb001816353 | ||
020 | |a 9788073674755 |q (brož.) : |c 120.00 Kč | ||
040 | |a SVG502 |b cze | ||
072 | 7 | |a 376 |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 376 |2 h | ||
100 | 1 | |a Čadilová, Věra, |d 1959- |7 mzk2007417180 |4 aut |9 32147 | |
245 | 1 | 0 | |a Strukturované učení : |b vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami / |c Věra Čadilová, Zuzana Žampachová |
246 | 1 | 3 | |a Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2008 | ||
300 | |a 405 s. : |b il. ; |c 21 cm | ||
490 | 1 | |a Speciální pedagogika | |
504 | |a Obsahuje bibliografii. | ||
520 | 2 | |a Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí. | |
650 | 4 | |a autistic children | |
650 | 4 | |a education | |
650 | 4 | |a teaching methods | |
650 | 4 | |a special education | |
653 | |a strukturované učení |a autistické děti |a speciální pedagogika |a vyučovací metody |a výchova a vzdělávání | ||
700 | 1 | |a Žampachová, Zuzana |7 jx20080130044 |4 aut |9 42749 | |
830 | 0 | |a Speciální pedagogika (Portál) | |
856 | 4 | |y Obsah |u http://toc.nkp.cz/NKC/200901/contents/nkc20081816353_1.pdf | |
901 | |b 9788073674755 |f 1. vyd. |o 20090305 | ||
910 | |a SVG502 | ||
999 | |d 121017 | ||
993 | |0 0 |1 320700159491 |2 ddc |4 0 |6 376_000000000000000 |7 0 |9 155834 |a 120.00 |b 0 |c 159491 |d 2014-03-05 |f SK |g 376 |h 120.00 |j 127 |l SK |m 1 |n 0 |r 2024-04-05 |s 2024-02-08 |t 5 |w 2018-09-02 |y KN |z NF |