Strukturované učení : vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /

Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů spec...

Celý popis

Hlavní autor: Čadilová, Věra, 1959-
Další autoři: Žampachová, Zuzana
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2008
Vydání: Vyd. 1.
Edice: Speciální pedagogika (Portál)
Témata:
Konspekt: 376
On-line přístup: Obsah
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02404nam a2200373 4500
001 121017
005 20180902105113.0
008 140305s2008 xr ||||||||||||||czecze d
015 |a cnb001816353 
020 |a 9788073674755  |q (brož.) :  |c 120.00 Kč 
040 |a SVG502  |b cze 
072 7 |a 376  |x Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 376  |2 h 
100 1 |a Čadilová, Věra,  |d 1959-  |7 mzk2007417180  |4 aut  |9 32147 
245 1 0 |a Strukturované učení :  |b vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami /  |c Věra Čadilová, Zuzana Žampachová 
246 1 3 |a Vzdělávání dětí s autismem a jinými vývojovými poruchami 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2008 
300 |a 405 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Speciální pedagogika 
504 |a Obsahuje bibliografii. 
520 2 |a Kniha shrnuje dosavadní zkušenosti s metodikou strukturovaného učení v Česku. Popisuje principy intervenční strategie, která je založena na individuálních potřebách, schopnostech a deficitech dětí s poruchou autistického spektra a jiných neurovývojových poruch. Autorky se věnují aplikaci závěrů speciálněpedagogického vyšetření a seznamují čtenáře s diagnostickými nástroji, které lze využít při sestavování vzdělávacích strategií. Dále popisují specifika přístupů k dětem podle míry adaptability, sociálního chování, komunikačních dovedností a problémů chování. Kniha je určena speciálním pedagogům v poradenských zařízeních, ve školách všech typů, studentům speciální pedagogiky, asistentům pedagoga, osobním asistentům, ale i rodičům dětí. 
650 4 |a autistic children 
650 4 |a education 
650 4 |a teaching methods 
650 4 |a special education 
653 |a strukturované učení  |a autistické děti  |a speciální pedagogika  |a vyučovací metody  |a výchova a vzdělávání 
700 1 |a Žampachová, Zuzana  |7 jx20080130044  |4 aut  |9 42749 
830 0 |a Speciální pedagogika (Portál) 
856 4 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200901/contents/nkc20081816353_1.pdf 
901 |b 9788073674755  |f 1. vyd.  |o 20090305 
910 |a SVG502 
999 |d 121017 
993 |0 0  |1 320700159491  |2 ddc  |4 0  |6 376_000000000000000  |7 0  |9 155834  |a 120.00  |b 0  |c 159491  |d 2014-03-05  |f SK  |g 376  |h 120.00  |j 127  |l SK  |m 1  |n 0  |r 2024-04-05  |s 2024-02-08  |t 5  |w 2018-09-02  |y KN  |z NF