Metody aktivního vyučování : spolupráce žáků ve skupinách /
Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích meto...
Hlavní autor: | Sitná, Dagmar |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2013
|
Vydání: | Vyd. 2. |
Témata: | |
Konspekt: | 371 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 01909nam a2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 123675 | ||
005 | 20180902105154.0 | ||
008 | 150522s2013 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026204046 |q (brož.) : |c 217.00 Kč | ||
040 | |a SVG502 |b cze | ||
072 | 7 | |a 371 |x Školství (organizace) |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37 |2 h | ||
100 | 1 | |a Sitná, Dagmar |7 jx20090218026 |4 aut |9 44927 | |
245 | 1 | 0 | |a Metody aktivního vyučování : |b spolupráce žáků ve skupinách / |c Dagmar Sitná |
246 | 1 | 3 | |a Spolupráce žáků ve skupinách |
250 | |a Vyd. 2. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2013 | ||
300 | |a 150 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
520 | 2 | |a Rámcové vzdělávací plány tvoří pouze "obecný rámec" vzdělávání, stanovující základní obsah výuky a vzdělávací kompetence s tím, že vlastní náplň vzdělávání, způsoby a formy předkládání učiva se ponechávají na učiteli. Příkladem vhodných, efektivních a na žáka orientovaných vyučovacích metod jsou metody aktivního učení formou spolupráce žáků ve skupinách. První část seznamuje se základní charakteristikou těchto metod, s principy jejich přípravy, zásadami vedení vyučovacích hodin a hodnocením práce žáků. Druhá část obsahuje jednotlivé vyučovací metody (např. brainstorming, hraní rolí, případová studie, mentální mapování) spolu s praktickým návodem na jejich přípravu, vedení a hodnocení. U každé vyučovací metody jsou připojeny návrhy na vhodná pracovní témata. Kniha je určena učitelům všech typů škol a studentům pedagogiky. | |
653 | |a školství |a žáci |a vyučování |a výuka |a učení |a brainstorming |a hry |a semináře |a asertivita | ||
910 | |a SVG502 | ||
999 | |d 123675 | ||
993 | |0 0 |1 320700162399 |4 0 |6 37_000000000000000 |7 0 |9 158575 |a 162.75 |b 0 |c 162399 |d 2015-05-22 |f DOSP |g 37 |h 217.00 |i Kosmas |j 127 |l DOSP |m 9 |n 0 |r 2023-07-11 |s 2022-02-10 |t 5 |w 2018-09-02 |y KN |z KR |v B |